Süti beállítások
Másik méret kereséséhez térjen vissza a főoldalra.
  • Defekttűrő
    205/50R17 H SottoZero 2 XL MOE RunFlat Pirelli téli gumi

Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.

205/50R17 H SottoZero 2 XL MOE RunFlat Pirelli téli gumi

0 vélemény

    61 750 Ft
  • Márka: PIRELLI
  • Cikkszám: 20550R17HST2XMR
  • Elérhetőség:
    Raktárról szállítható

Szállítási információ:

Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez a termék jelenleg készleten lévőként szerepel a saját raktárunkban, vagy beszállítónknál, tehát nagy valószínűséggel 2-4 munkanapon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Raktárkészletünk kb. félóránként frissül, így nem tekinthető percre pontosnak. Köszönjük megrendelését!

SOTTOZERO2 mintázat

alt

Pirelli Sottozero Serie II

Ideális választás luxusautókhoz, sportautókhoz, prémium szedánokhoz.

 

WINTER SOTTOZERO™ Serie II

A havon való vezetés öröme

Ideális választás sportautókhoz és csúcskategóriás járművekhez , egyensúlyban tartja a teljesítményt, a biztonságot és a környezetet. Az aszimmetrikus mintázat két különálló elemre oszlik. A belső rész hatékonyan üríti ki a vizet, míg a külső rész merevebb és egymástól távolabb elhelyezkedő blokkjaival kiváló tapadást biztosít havon. A rekordszámú homologizáció jellemzi, ez a termék a prémium autógyártók által a legjobb téli eredeti felszerelésű abroncsok egyike.

ERŐSSÉG

  • Kiegyenlített, sportos teljesítmény, nagyszerű vonóerő és fékteljesítmény minden téli időjárási körülmény között.

TECHNIKAI JELLEMZŐK

  • Szabadalmazott I.B.S. technológiájú lamella szerkezet: fokozott vonóerő átvitel és fékteljesítmény.
  • Aszimmetrikus futófelületi mintázat, eltérő koncepciójú külső terület: biztonság vízen, fokozott vezethetőség szárazon.
  • Asszimmetrikus futófelületi mintázat , eltérő koncepciójú belső terület: tapadás havon, gördülési komfort.
  • Új hőmérséklet-dinamikus gumikeverék (TDC): biztonság és vezetési élmény őszi és téli időjárási körülmények között.

 TESZTEREDMÉNYEK

  • AUTO BILD SPORTSCARS: Példás
  • EVO MAGAZINE: Különösen ajánlott
  • AUTO BILD SPORTSCARS: Kiváló
  • SPORT AUTO: Ajánlott

 

Leírás
Arány 50
Átmérő (coll) 17
Defekttűrő Igen
Fékezés C
Fogyasztás D
Gyártói kód 1919800
Idény Téli gumi
Profil 205
Rendeltetés Személyautó
Sebesség index (SI) H=210 km/h
Terhelés index (LI) 93=650kg
Zaj 72
PIRELLI

 

A Pirelli milánói székhelyű olasz vállalat, mely 1872-ben alapult. A márka az alapító Giovanni Battista Pirelli nevét vette fel. Kezdetben búvárfelszereléseket és kábeleket gyártott, majd az 1950-es években kezdtek el foglalkozni gumiabroncsok gyártásával.

Napjainkra a világ 5 legnagyobb gyártójának egyike lett, és a Pirelli márkanév egyenlővé lett a sportossággal és a prémium minőséggel.

A Pirelli nagy hangsúlyt fektet sportos imidzsére, ezért az egyik legnagyobb versenyzői beszállító.

Jelenleg is ők a Formula1 gumiabroncs beszállítója, de ezen kívül sok más versenyszériában is megméretik abroncsaikat, például ők az Olasz Rally egyik fő támogatója, és a FIM Superbike kizárólagos motorgumi beszállítója.

Pirelli & C. SpA egy multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 ezer munkást foglalkoztatnak.

A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította Milánóban. A Pirelli vállalatnak eleinte a búvárkodás terén volt nagy szerepe, hiszen légzőkészülékeket gyártott a búvárok felszereléséhez.

Az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárát Milánóban.

1974-ben a Pirelli gumigyár előállította az ún. „széles radiál” gumiabroncsokat. melyet először a Lancia Ralli-ban szereplő Lancia Stratos autóin alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is. Mindkét gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin, míg a radiál gumiabroncsok gyakorlatilag 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal teljesen vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű. Ezt a gumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-en.

Napjainkban ezek az abroncsok az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak, valójában a slick gumi továbbfejlesztett változatai, az abroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés.

 

 

 

Hasonló termékek
Írjon véleményt a termékről
    Rossz           Jó
Megjegyzés: HTML használata nem engedélyezett!