Süti beállítások
Másik méret kereséséhez térjen vissza a főoldalra.

Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.

205/55R16 H Cinturato Winter Pirelli téli gumi

0 vélemény

    36 130 Ft
  • Márka: PIRELLI
  • Cikkszám: 20555R16HCINW2
  • Elérhetőség:
    Raktárról szállítható

Szállítási információ:

Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez a termék jelenleg készleten lévőként szerepel a saját raktárunkban, vagy beszállítónknál, tehát nagy valószínűséggel 2-4 munkanapon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Raktárkészletünk kb. félóránként frissül, így nem tekinthető percre pontosnak. Köszönjük megrendelését!

CINTURATOWINTER mintázat

PIRELLI CINTURATOWINTER

CINTURATO™ WINTER

Biztonságos minden úton téli körülmények között

Az új termék, amelyet úgy fejlesztettek ki, hogy megfeleljen az európai fogyasztók igényeinek a biztonság és a teljesítmény tekintetében minden útfelületen, kiegészíti a Pirelli termékportfólióját a Cinturato™ családban . A téli technológia legmagasabb szintjét képviseli, és úgy fejlesztették ki, hogy minden téli körülmény között maximális biztonságot és irányítást érjen el .

Fő tényezők:
- Kiváló teljesítmény téli körülmények között
- Teljes kínálat autóban, városi SUV-ban, crossover szegmensben
- Széles piaci lefedettség
- Versenyképes ökocímke minősítés

 

A Pirelli 2016 telétől immár teljessé tette a Cinturato termékcsaládot, miután a nyári P7 és az All Season után bevezeti a Cinturato Wintert is.

Tervezésénél leginkább a közepes méretű autók igényeit vették figyelembe, melyek nagy napi távolságokon ingáznak. Innovatív futófelület kialakítása jelentősen csökkenti a menetzajt, így a Pirelli akár hybrid autókhoz is ajánlja, melyeknél ez a szempont kiemelten fontos.

Kiváló tapadás a hóban, megnövekedett vízkiszorítás.

Az abroncsot a Pirelli kopás jelzővel is ellátta egy ötletes megoldással. Alap esetben a futófelületen  „NOW SNOW” felirat látható, de egy bizonyos kopottság után  a „W” (4mm) eltűnik és NO SNOW felirattá alakul. Ekkor a Pirelli ajánlása szerint le kell cserélni a gumiabroncsot, hogy a kiemelkedő havas teljesítményt továbbra is fenntartsa.

alt

 

 

Leírás
Arány 55
Átmérő (coll) 16
Defekttűrő Nem
Fékezés B
Fogyasztás C
Gyártói kód 2693600
Idény Téli gumi
Profil 205
Rendeltetés Személyautó
Sebesség index (SI) H=210 km/h
Terhelés index (LI) 91=615Kg
Zaj 67
PIRELLI

 

A Pirelli milánói székhelyű olasz vállalat, mely 1872-ben alapult. A márka az alapító Giovanni Battista Pirelli nevét vette fel. Kezdetben búvárfelszereléseket és kábeleket gyártott, majd az 1950-es években kezdtek el foglalkozni gumiabroncsok gyártásával.

Napjainkra a világ 5 legnagyobb gyártójának egyike lett, és a Pirelli márkanév egyenlővé lett a sportossággal és a prémium minőséggel.

A Pirelli nagy hangsúlyt fektet sportos imidzsére, ezért az egyik legnagyobb versenyzői beszállító.

Jelenleg is ők a Formula1 gumiabroncs beszállítója, de ezen kívül sok más versenyszériában is megméretik abroncsaikat, például ők az Olasz Rally egyik fő támogatója, és a FIM Superbike kizárólagos motorgumi beszállítója.

Pirelli & C. SpA egy multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 ezer munkást foglalkoztatnak.

A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította Milánóban. A Pirelli vállalatnak eleinte a búvárkodás terén volt nagy szerepe, hiszen légzőkészülékeket gyártott a búvárok felszereléséhez.

Az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárát Milánóban.

1974-ben a Pirelli gumigyár előállította az ún. „széles radiál” gumiabroncsokat. melyet először a Lancia Ralli-ban szereplő Lancia Stratos autóin alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is. Mindkét gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin, míg a radiál gumiabroncsok gyakorlatilag 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal teljesen vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű. Ezt a gumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-en.

Napjainkban ezek az abroncsok az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak, valójában a slick gumi továbbfejlesztett változatai, az abroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés.

 

 

 

Hasonló termékek
Írjon véleményt a termékről
    Rossz           Jó
Megjegyzés: HTML használata nem engedélyezett!