Süti beállítások
Másik méret kereséséhez térjen vissza a főoldalra.

Az ábrán látható gumiabroncsokat felni nélkül szállítjuk, és a gumiabroncs szélességétől függően a futófelület mintázata eltérhet az ábrán láthatótól.

235/40R18 V SottoZero 2 N2 Pirelli téli gumi

0 vélemény

    78 440 Ft
  • Márka: PIRELLI
  • Cikkszám: 23540R18VSOTZ2
  • Elérhetőség:
    Gyártótól

Szállítási információ:

Termékeink szállítási és logisztikai költsége 1790 Ft / db.
Ez az abroncs jelenleg saját raktárunkban nincs készleten, a gyártótól rendeljük meg Önnek, és amennyiben náluk van belőle, 2-4 napon belül szállítjuk. Csúcsszezonokban a megrendelések torlódása miatt késés előfordulhat! Kollégáink a lehető leghamarabb értesítik Önt az elérhetőségről.

SOTTOZERO2 mintázat

alt

Pirelli Sottozero Serie II

Ideális választás luxusautókhoz, sportautókhoz, prémium szedánokhoz.

 

WINTER SOTTOZERO™ Serie II

A havon való vezetés öröme

Ideális választás sportautókhoz és csúcskategóriás járművekhez , egyensúlyban tartja a teljesítményt, a biztonságot és a környezetet. Az aszimmetrikus mintázat két különálló elemre oszlik. A belső rész hatékonyan üríti ki a vizet, míg a külső rész merevebb és egymástól távolabb elhelyezkedő blokkjaival kiváló tapadást biztosít havon. A rekordszámú homologizáció jellemzi, ez a termék a prémium autógyártók által a legjobb téli eredeti felszerelésű abroncsok egyike.

ERŐSSÉG

  • Kiegyenlített, sportos teljesítmény, nagyszerű vonóerő és fékteljesítmény minden téli időjárási körülmény között.

TECHNIKAI JELLEMZŐK

  • Szabadalmazott I.B.S. technológiájú lamella szerkezet: fokozott vonóerő átvitel és fékteljesítmény.
  • Aszimmetrikus futófelületi mintázat, eltérő koncepciójú külső terület: biztonság vízen, fokozott vezethetőség szárazon.
  • Asszimmetrikus futófelületi mintázat , eltérő koncepciójú belső terület: tapadás havon, gördülési komfort.
  • Új hőmérséklet-dinamikus gumikeverék (TDC): biztonság és vezetési élmény őszi és téli időjárási körülmények között.

 TESZTEREDMÉNYEK

  • AUTO BILD SPORTSCARS: Példás
  • EVO MAGAZINE: Különösen ajánlott
  • AUTO BILD SPORTSCARS: Kiváló
  • SPORT AUTO: Ajánlott

 

Leírás
Arány 40
Átmérő (coll) 18
Defekttűrő Nem
Elektromos Nem
Fékezés C
Fogyasztás D
Gyártói kód 1850000
Idény Téli gumi
Profil 235
Rendeltetés Személyautó
Sebesség index (SI) V=240 km/h
Terhelés index (LI) 91=615Kg
Zaj 72
PIRELLI

 

A Pirelli milánói székhelyű olasz vállalat, mely 1872-ben alapult. A márka az alapító Giovanni Battista Pirelli nevét vette fel. Kezdetben búvárfelszereléseket és kábeleket gyártott, majd az 1950-es években kezdtek el foglalkozni gumiabroncsok gyártásával.

Napjainkra a világ 5 legnagyobb gyártójának egyike lett, és a Pirelli márkanév egyenlővé lett a sportossággal és a prémium minőséggel.

A Pirelli nagy hangsúlyt fektet sportos imidzsére, ezért az egyik legnagyobb versenyzői beszállító.

Jelenleg is ők a Formula1 gumiabroncs beszállítója, de ezen kívül sok más versenyszériában is megméretik abroncsaikat, például ők az Olasz Rally egyik fő támogatója, és a FIM Superbike kizárólagos motorgumi beszállítója.

Pirelli & C. SpA egy multinacionális vállalat, székhelye Milánóban van. A cég a világon az ötödik legnagyobb gumiabroncs gyártó, több mint 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 ezer munkást foglalkoztatnak.

A céget 1872-ben Giovanni Battista Pirelli alapította Milánóban. A Pirelli vállalatnak eleinte a búvárkodás terén volt nagy szerepe, hiszen légzőkészülékeket gyártott a búvárok felszereléséhez.

Az 1950-es években Giovanni Battista Pirelli engedélyt kapott Alberto Pirelli alelnöktől, hogy létrehozza az első gumigyárát Milánóban.

1974-ben a Pirelli gumigyár előállította az ún. „széles radiál” gumiabroncsokat. melyet először a Lancia Ralli-ban szereplő Lancia Stratos autóin alkalmaztak. Ebben a korban a slick gumikat használták leginkább, melyek széles, csökkentett oldalfalú, sima felületű gumik voltak, ezzel szemben a radiál gumiabroncsok keskenyebbek voltak, és hamar elveszítették a tapadásukat is. Mindkét gumiabroncs teljesen használhatatlan volt a Lancia Stratos autóin, míg a radiál gumiabroncsok gyakorlatilag 10 km alatt elkoptak, addig a slick gumikkal teljesen vezethetetlen volt az autó. A Pirelli ennek érdekében, szintén 1974-ben létrehozott egy új gumifajtát, mely sima, széles, csökkentett oldalfalú, sugaras szerkezetű. Ezt a gumit legelőször a Porsche gyár tesztelte a legújabb autóján, a Porsche 911-en.

Napjainkban ezek az abroncsok az autóversenyzés számos kategóriájában használatosak, valójában a slick gumi továbbfejlesztett változatai, az abroncs elnevezésén nem változtattak, maradt a slick kifejezés.

 

 

 

Írjon véleményt a termékről
    Rossz           Jó
Megjegyzés: HTML használata nem engedélyezett!